![]() |
|
Adăugarea, modificarea antetului şi subsolului unui raportSe va realiza o bază de date care va conţine un tabel «Angajat» cu următoarele câmpuri: CNP(T,13), Nume(T, 15), Prenume(T,25), Data naşterii (Data, scurta), Clasa Pentru a adăuga text sau imagine în antetul sau subsolul unui raport, este necesar să deschideţi raportul prin apăsarea butonului Proiect. Pe ecran va apărea constructorul de rapoarte în care puteţi să modificaţi ceea ce doriţi. Pe ecran va apărea şi o bară de instrumente corespunzătoare constructorului de rapoarte, prin intermediul căreia puteţi realiza diferite modificări în raport. Pentru a introduce un text în antet sau în subsol, va trebui cu ajutorul mouse-ului să trageţi de antet sau de subsol şi apoi în spaţiul creat introduceţi textul dorit. Pentru a putea introduce un text în antet sau subsol va trebui să apăsaţi butonul După introducerea textului salvaţi raportul şi pentru a vedea modificările făcute deschideţi raportul .
Asemănător puteţi modifica şi subsolul raportului, sau puteţi introduce diferite imagini în antet sau subsol cu ajutorul comenzii Insert-Picture. Microsoft Access vă salvează automat ceea ce aţi modificat. Pentru o mai mare siguranţă puteţi apăsa butonul Save existent pe bara de instrumente a aplicaţiei, sau puteţi apela funcţia Save existentă în meniul File. Puteţi şterge un raport prin apăsarea butonului Selectaţi raportul pe care doriţi să îl ştergeţi şi apoi apăsaţi butonul Delete existent pe tastatură. Pe ecran va apărea o casetă de dialog în care vi se cere confirmarea ştergerii raportului. Pentru a şterge raportul definitiv apăsaţi butonul Yes, pentru a renunţa la ştergere apăsaţi butonul No. Închiderea unui raport se realizează prin apăsarea butonului din partea dreapta a raportului sau prin alegerea din meniul File a opţiunii Close. material realizat de profesor Cioroianu Iulian Marian |
|
Copyright © 2010 Competenţe Digitale